torsdag 20 juni 2013

Glad midsommar!

Mycket har hänt på sistone: Vi har flyttat (stugan i skärgården där vi bott det senaste året har vi kvar, då stället ägs av min mans familj) till Småland och min syster, som bor i Österrike, har hälsat på med sin familj. Det har varit en intensiv, men rolig tid.

Jag har fotat mycket  och kommer att skapa  många inlägg med dessa bilder framöver.

Nu är vi i stugan igen i ett par veckor. Ikväll är det en fin kväll och barnen leker ute på bryggan tillsammans med farfar. Barnen försöker fånga fiskar med sina håvar och Frida försöker cykla på sin trehjuling; det går inte så bra eftersom hon bara har ett ben som hon kan trampa med. Jag blir lite beklämd, men tänker att det kommer säkert att gå bra när hon vill använda benprotesen mer och kommit på att man kan använda den för att cykla.

Imorgon är det midsommar, så jag passar på att önska alla en glad midsommar!

 
 
 

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar